  • Data: 2012-08-10 09:59:25
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" napisał w wiadomości grup

    > Ale często tak jest ...

    > Dzieci kosztują i to chyba każdy wie ...
    > Mieszkać też gdzieś trzeba ...

    Pamiętam w latach 90'tych byłą taka dyskusja publicystów. Czy z punktu
    widzenia dziecka lepiej urodzić się w biednej rodzinie czy nie urodzić wcale
    :-) Ale to zostawmy filozofom. Pytanie jest o budowę domu więc postawmy je
    prościej czy z punktu widzenia rodziny lepiej jest by przez dwa lata
    spędzali ze sobą trochę mniej czasy by za to później móc wygodniej mieszkać
    czy lepiej całe życie gnieść się na 40m2 i zapewniać jak nam dobrze bo cały
    czas spędzamy razem?

    > Jak ktoś bardzo mało zarabia że nie stać go na kredyt lub kupno mieszkania
    > za gotówkę lub chociaż na wynajęcie mieszkania to niestety nie stać go na
    > rodzinę ...
    > Wiesz że to trudne ale jest prawdziwe ...

    Bzdura! Jeśli ktoś pracuje to nie może tak mało zarabiać. A jeśli ktoś jest
    na garnuszku rodziców to oczywiste że nie powinien zakładać rodziny.

    > Ciężko nazwać czym normalnym gdy nagle w jakimś małym mieszkaniu z
    > rodzicami zaczyna mieszkać dodatkowe małżeństwo i ich dzieci.
    > To nie jest normalne ale bardzo częste ...

    A co w tym nienormalnego? Przez setki lat ludzie żyli w rodzinach
    wielopokoleniowych i było to normalne, a małe mieszkanie można łatwo własną
    pracą zamienić na dom.

    Pozdrawiam
    Ergie