  • Data: 2009-05-06 08:53:55
    Temat: Re: Budowa domu - koszt.
    Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w>> ew. kocioł na
    ekogroszek za ponad 6000). W środku tynki, posadzki, sufity

    > Instalacje tez masz skoro otynkowane? CO podlogowka, czy grzejniki, wisza
    > na scianach czy do kupienia? Spieta kotlownia?

    Elektryka na gotowo, CO + woda również, grzejniki na ścianach + dwa kanałowe
    przy oknie tarasowym, kotłownia podpięta, całą zimę lekko grzałem.

    W ścianach w każdym pomieszczeniu 2 rurki od gniazdek nieuzytkowe poddasze,
    docelowo pod RTV + komp/każdą inną potrzebną sieć.

    Instalacja alarmowa rozpięta w całym domu bez czujników/centralki.

    Pozdr,
    e2rd
    Darek K.