  • Data: 2009-05-06 10:29:04
    Temat: Re: Budowa domu - koszt.
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uwierz mi- ja dałem rade
    > Robocizna stanu surowego zamknietego(mury dach, okna rynny itp)- 29tys. We
    > własnym zakresie robiłem sporo tzw. wykończeniówki(ocieplenie, poddasze,
    > malowanie)

    Moze dałes radę, ale raczej nie doszacowałes kosztów, bo robisz systemem
    gospodarczym, czyli nie pracujesz zawodowo i nie zarabiasz tylko budujesz. A
    budowa po godzinach ciągnie się latami. Jeśli pensja jest większa niż twoje
    koszty robocizny to róznica jest twoim dodatkowym kosztem. No i trzeba umieć
    i chcieć samemu pracować na budowie. A efekt może być na końcu mierny.