  • Data: 2021-01-27 22:02:57
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-27 o 21:11, ptoki pisze:

    > Z doswiadczenia mozna by wysnuc ze tanie plytki beda upierdliwsze od drogich. Bo
    albo krzywe albo nierówne albo sie beda szczerbic.

    Kładziesz płytki, czy tylko ot tak sobie pierdolisz od rzeczy?

    Chłopczyku to co napisałem to nie jest moje motto życiowe, tak jak to
    się tobie wydaje i jak próbujesz mi to wmówić. Powtarzam tylko słowa
    płytkarzy do których klienci czekają w kolejce nawet po 2 lata i wbrew
    temu co piszesz, że "golą bogatych", ludzie im płacą za usługi, włącznie
    ze mną i korzystają z ich usług wielokrotnie, za każdym razem jak to
    napisałeś pozwalając się "golić".

    > On uwaza ze bogatego trzeba golic. I sobie wymowke znalazl.

    Gdybyś nie był zwykłym trollem i debilem to wiedziałbyś, że nie jestem
    płytkarzem. Nigdy nim nie byłem, nie jestem i nawet nie zamierzam nim być.

    Poza tym wiedziałbyś, że "golenie" to jest wtedy, kiedy nie ujawnia się
    ceny końcowej i zataja się koszty przed zawarciem umowy. Wycenianie
    swojej pracy na zasadzie od ceny materiału czy też grubości portfela
    inwestora czy też od ilości dziurawych zębów inwestora jest jak
    najbardziej uczciwe, bo tak działa cały świat usług i biznesu. Ty jako
    zwykły biedak i skompiradło nie jesteś zobowiązany do korzystania z
    usług takich fachowców. Idę o zakład, że twoje frustracje poza chamstwem
    są spowodowane zwykłym skąpstwem i zawiścią wobec osób, którym lepiej
    się powodzi niż tobie. Dlatego właśnie ziejesz jadem.