  • Data: 2021-01-27 23:39:11
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-27 o 21:32, lleeoo pisze
    > Otwornice Rubi na kątowke kosztowały mnie 700zł plus najzwyklejsza
    > fi125 pod baterie podtynkowe i odpływy WC 380zł, tarcze do cięcia
    > i szlifowania gresu Rubi 290zł. Cięcie wodą w sumie 690zł.
    > Przyssawki silikonowe 220zł. System poziomowania 220zł. Krzyżyki
    > i kliny jakieś 30zł. W sumie prawie 2,5 tys z czego odzyskałem
    > 1100zł z odsprzedaży otwornic, tarcz i przyssawek na OLX.
    >
    > Więc o czym ty mi pierdolisz, że kwoty 14000 17000 i 18000 tys za
    > 10 dni po 10 godzin roboty bo tyle podobno potrzebowali nie są
    > oszustwem?

    Ale, że co? Obiecali to zrobić za 100zł., a później wyłudzili od ciebie
    18000zł?

    Gdzie tu masz oszustwo, skoro się nie zgodziłeś na takie warunki? Znasz
    w ogóle znaczenie słowa "oszustwo"?

    > Tak wierciłem gres, tak szlifowałem gres nawet na 45 stopni.
    > Napiszę tak, każdy modelarz zrobi precyzyjną robotę lepiej niż 99%
    > fachowców.

    Tylko nie każdy umie sobie położyć płytki lub po prostu nie każdemu się chce, a
    obowiązku zatrudniania drogich fachowców póki jeszcze co nie ma. Tak więc skończ tym
    swoim pierdoleniem głupot.

    > Patologia i tyle

    Dokładnie ją widać u ciebie.