  • Data: 2021-01-29 13:02:12
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 29 stycznia 2021 o 10:12:47 UTC+1 collie napisał(a):

    > 49 zł na rok, to raz

    hm... ja zaplacilem 39 (z jakiejś "promocji"), wyświetla mi się "Kolejna płatność
    28 grudnia 2021"

    > a dwa - koszty transportu pokrywa sklep, gdy tak
    od stycznia 1-2 PLN, resztę allegro... ale oczywiście allegro bierze z innych opłat,
    kóre sklep musi sobie doliczyć do ceny...

    ale z drugiej strony patrząc - praktycznie zawsze przed kupnem na alle sprawdzam ceny
    na stronie sprzedawcy (o ile ją znajdę...) i od ~2 lat nie spotkałem się, żeby taniej
    było bezpośrednio... często ta sama cena, ale wysyłka płatna... wiec ta polityka
    cenowa jest dla mnie dziwna trochę... dawniej faktycznie zdarzały się lepsze ceny bez
    pośrednictwa alle (jak i również wyższe, co już wg mnie mało sensowne było)