    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budujemy Polskę
    Date: Wed, 20 May 2015 11:59:27 +0200

    dyskusyjnych:994d3835-9b67-44be-a149-519b7031b717@go
    oglegroups.com...

    > ty jednak zyjesz w innym swiecie :-) Prowadzisz sam ksążke?

    Nie, ale mam w rodzinie zarówno osoby prowadzące działalność jak i
    posiadające małe kilkuosobowe "firmy"/ Nikt nie ma z tym problemu.

    > Jesli prowadzisz książke sam to musisz sledzic zmiany w prawie podatkowym
    > "w pierwszych dwóch kwartałach 2011 roku ustawodawca wprowadził ponad 40
    > zmian w przepisach o podatku VAT." i tak dalej

    ROTFL. Czyli średnio dwie "zmiany"* na tydzień. Naprawdę łyknąłeś propagandę
    że to największy problem przedsiębiorców? Przecież to kolejny temat
    zastępczy.

    * - piszę "zmiany" bo w praktyce jest tak że większość tych zmian nie
    dotyczy osób prowadzących działalność czy małych kilkuosobowych spółek.

    > Albo tracisz czas na sledzenie tego (nie zarabiasz czyli ukryte koszty)
    > albo zlecasz to firmie zewnetrzej - czysty zywy ukryty podatek "na koszty
    > debilnej legislacji".
    > czyli do pitu, citu, zusu, opłat obowiazkowych doliczasz koszty biura
    > rachunkowego - moze ty uwazasz ze to jest w porzadku i sprzyja gospodarce.
    > Ja nie.

    Nie nie uważam że częste zmiany są dobre, wręcz przeciwnie - ale nie z tym
    polemizuję ale z teza jakoby u nas prawo było skomplikowane a gdzie indziej
    proste i to było największą barierą dla naszych przedsiębiorców.

    > zwykły PR jak z komisja przyjazne panstwo - bedzie duzo w mediach och ach
    > a skonczy sie jak zwykle.

    Znaczy się co? Duda zawetuje? Tak po prostu w imię zwykłej złośliwości jak
    wcześniej Kaczyński blokował prace sejmu?

    Aż tak to bym go nie demonizował owszem jest marionetką ale chyba nie aż
    taką.

    Pozdrawiam
    Ergie