    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Burza, oswietlenie awaryjne.
    Date: Sat, 27 Jun 2009 15:56:40 +0200

    news:e29dee54-5560-4f39-b905-

    >Gdybym mial to robic za 15..20k pln i wiecej - na pewno bym
    >zrezygnowal. Ale bedzie mnie to kosztowalo MNIEJ niz instalacja
    >tradycyjna wykonana przez elektryka, wiec o czym tu wogole
    >dyskutowac ? :)

    Mniej wiecej o tym, ze gdybys robil tradycyjnie to i tak wyszlo by Ci trzy
    razy taniej jak z tymi srednio niezbednymi bajerami dajacymi sie zastapic w
    wiekszosci innymi rozwiazaniami. Skoro Tobie to pasuje to nikomu nic do tego
    rzecz jasna. Nie mowimy ze ktos jest glupi bo tak sobie zrobil i tak wlasnie
    lubi. Stosunek uzytecznosci do kosztow nadal jest moim zdaniem dosc sredni.
    Ja do okien na gorze zamontuje kontaktrony. W zabudowie garderoby (moze w
    suficie) w holu, w nierzucajacy sie w oczy sposob zamontuje male ledy wg.
    intuicyjnego schematu rozmieszczenia okien. Otwarte okna beda zapalaly
    pojedyncze ledy. Tez nie bede biegal po domu by to sprawdzic. Przed wyjsciem
    wystarczy rzut oka na ledy i wszystko wiem, bez koniecznosci palcowania
    jakiegos wyswietlacza.

    Pozdro.. TK