  • Data: 2009-01-28 09:09:48
    Temat: Re: Byl dzis u mnie...
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kris napisal:
    > pompy ciepła- znając nasz dziwny kraj coś wymysla aby skroic pompowników.

    To raczej oczywiste, bo budzet jest nienasycony. Przypomne tylko
    oblozenie 'Geotermii Podhalanskiej' akcyza.

    Pierwsza podpowiedz z brzegu dla oberherszta skarbowki:
    podatek popompny ;) od nominalnej wydajnosci pompy

    Kto da ciekawszy wariant? Moze podatek od liczby kaloryferow
    lub metrazu biezacego podlogowki? Ze najglupsze pomysly sa
    mozliwe to znow przypomne podatki od liczby kominow lub podatek
    od szerokosci fasady domu.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek