  • Data: 2009-01-28 16:12:43
    Temat: Re: Byl dzis u mnie...
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sty, 15:13, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:2dd45d79-5ce3-4c19-8951-20df7558fadf@
    i20g2000prf.googlegroups.com...
    [...]
    > Popatrzymy.

    Jakem napisal tako wiec i robie ;) Ocieplalem "daszek" nad wykuszem.
    Najpierw fotka jak to wyglada w stanie surowym:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1254
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1252

    Poniewaz styropian 20-stka jest tylko na zamowienie (robia wielkie
    oczy;))) i trzeba czekac na niego 3-4 dni, a dekarze mnie gonili bo
    juz chcieli foliowac wiezbe, zanabylem 10-tke i trzebabylo troche
    porzezbic. I tak..

    Widok z bokow na gotowo:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1248
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1236
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1228

    Widok z dolu:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1230
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1222
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1224

    No i najwazniejsze - widok z gory:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1238
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1246
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1250

    Szczegoliki:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1240
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1242

    A tak to wyglada po ofoliowaniu pierwsza warstwa folii:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1258
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1262
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1260

    Calosc jeszcze na koniec zostala dodatkowo uszczelniona tu i tam
    pianka montazowa, wiec wszystko jest perfekt szczelne. Jak widac
    scianka kolankowa jest ocieplona w sumie 2 x 10cm + 5cm (szczelina,
    ktora zostala miedzy murlata, a styropianem - poniewaz murlata byla
    przesunieta o 5 cm "do srodka" domu) = 25cm. Sam daszek patrzac od
    gory to przy scianie kolankowej kawalek 8+10+10 = 28cm, a reszta to
    20cm :) Styro wkladany pod krokwie byl dokladnie docinany pod takim
    samym katem - nie ma nigdzie pustych miejsc...

    Teraz od wewnatrz przyjdzie miedzy krokwie 18cm welny + 12cm pod
    krokwie i tym sposobem cala murlata bedzie otulona ciaglym ociepleniem
    ok 25-30cm :) Na daszek poszlo 0,6m3 styro ;-) Zostalo sporo scinkow,
    ktore na koniec jeszcze wkleilem w rogi, lepiej cieplej niz jakby
    mialy isc do kosza :)

    Chcialem tez zwrocic uwage na moj nowy nabytek - kominek z otwarta
    komora spalania, ustawiony w kaciku na poddaszu:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1272

    ;-))
    pozdr.

    --