  • Data: 2011-08-07 10:06:51
    Temat: Re: CWU latem - kolektory czy pompa ciepła
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kogutek napisał:
    > Pelletu luzem nie
    > widziałem w sprzedaży. Dla mnie przy odpowiednim piecu byłby bardzo dobry. Mam
    > gdzie wsadzić z 10 worków. Nie brudzi tak jak węgiel.

    Jeszcze jedno...
    Teraz przejrzałem ofertę na ten pellet i...
    Kolejny produkt omaszczony kitem dla ekojeleni :-).

    Jego cena za tonę jest zbliżona do ceny węgla [groszku], a wartość
    opałowa o jakieś 30 procent niższa...

    To już chyba mówi samo za siebie. To wolałbym kupić sobie pelleciarkę i
    sam produkować to ustrojstwo, ale nie wiem kiedy by mi się zwróciło :-).

    Z końcem sezonu grzewczego kupiłem węgla na następny rok za niecałe 3
    tys i przy pewnym uzupełnieniu drewnem mam nadzieję obskoczyć
    nadchodzący sezon grzewczy. To bardzo realne. Z pelletami w takiej
    cenie, bym się na pewno nie zmieścił w tej kwocie.

    pozdrawiam
    Robert G.