  • Data: 2011-08-07 21:03:43
    Temat: Re: CWU latem - kolektory czy pompa ciepła
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j1m3r6$fuo$1@news.onet.pl...

    > Trudno to nazwać bezobsługowością, a jeszcze ta cena pelletu... 8-O.
    > To jak już się babrać to z węglem - na dłużej przynajmniej wystarczy 1
    > zasyp i mniej miejsca trzeba do składowania. Poza tym zapalarka, to bajer,
    > bo i tak kocioł się rozpala raz i się go w zasadzie nie wygasza.

    Wszystko co piszesz to prawda, tyle ze ja mam takie jedno pomieszczenie, a
    wlasciwie budynek z dosc sporymi stratami dobowymi. Nie oplaca mi sie grzac
    tego non stop, tylko od rana do powiedzmy 16. Zapalarka daje mi mozliwosc
    programowania pol godziny wczesniej. Nie ma tam instalacji CO i wchodzi w
    rachube tylko koza, albo jakis nadmuch. Gaz z nagrzewnicy odpada, bo
    smierdzi i kupe wilgoci.

    > Czyli jakies 1300zl/pol
    >
    > Czyli standard... 300 - 400 kWh/mc :-). Mnie też coś tyle wychodzi, ale
    > mam prąd po ok 54 gr/kWh - już teraz w taryfie G11.

    Tez mam G11 ale nieco drozej. Czy 300 - 400kWh to standard? Nie wiem, nigdy
    nad tym sie nie zastanawialem. Po prostu tyle jest. Gotuje na indukcji, wode
    na herbate grzeje tez na indukcji, wlasciwie to wszystko jest na prad wiec
    nie spodziewam sie jakichs nizszych fucktur niz reszta swiata. Dla tego tym
    bardziej zainteresowany jestem nizszymi oplatami stalymi za gaz przez jakies
    pol roku.

    Pozdro.. TK