  • Data: 2011-08-07 13:26:59
    Temat: Re: CWU latem - kolektory czy pompa ciepła
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > No tak, ale nie ma samodzielnych i bezobslugowych piecy na wegiel.

    No nie ma, ale ta bezobsługowość kotłów na pellet też jest dość
    dyskusyjna, nawet tych co maja zapalarki i kostkowanie popiołu ;-).
    Pellety trzeba składować, przynieść, zasypać do zasobnika, a popiół
    wynieść i gdzieś wyrzucić. Trzeba też od czasu do czasu przeczyścić
    kocioł...

    Trudno to nazwać bezobsługowością, a jeszcze ta cena pelletu... 8-O.
    To jak już się babrać to z węglem - na dłużej przynajmniej wystarczy 1
    zasyp i mniej miejsca trzeba do składowania. Poza tym zapalarka, to
    bajer, bo i tak kocioł się rozpala raz i się go w zasadzie nie wygasza.

    Czyli jakies 1300zl/pol
    > roku. 1kWh u mnie kosztuje 0,61 z oplatami co daje 2132kWh

    Czyli standard... 300 - 400 kWh/mc :-). Mnie też coś tyle wychodzi, ale
    mam prąd po ok 54 gr/kWh - już teraz w taryfie G11.

    pozdr.
    Robert G.