  • Data: 2011-08-07 21:44:46
    Temat: Re: CWU latem - kolektory czy pompa ciepła
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:j1n09k$3hr$1@news.onet.pl...

    > Ale ja mam online.
    > Od 15 do 20 spadek temperatury jest minimalny, więc spokojnie wystarcza.

    Ale ciagle pozostaje drozszy prad w ciagu dnia. Dla swojej rodziny
    potrzebuje jakies 300 litrow wody o temp. 45C na mycie i straty. Na taki
    baniak w mieszkaniu sobie nie moglem pozwolic.

    > No nie wiem, jak ktoś pisął o 8 tys, to chyba ich sobie nie wymyślił,
    > zwłaszcza że jak sąsiad się ostatnio napalił na te dotacje, to koszt
    > solara wyszedł mu podobny, więc odpuścił.

    Oczywiscie, ze moze byc. Bazujemy tu na konkretnych przykladach. Mamy gotowy
    zestaw za konkretne pieniadze. Brakuje tylko rurek i kabla na dach. W miare
    latwo to oszacowac i cena calosci tez bedzie znana. Jak zrobi sie to w
    trakcie budowy wyjdzie taniej, a kredytu w ogole nie biore pod uwage.

    Pozdro.. TK