  • Data: 2010-06-23 18:29:23
    Temat: Re: Całkowity koszt domu pod klucz
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hvsbqa$th4$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz tez czasami miewam wrazenie że niektórym osobom(w szczególności tym
    > z wysoką zdolnościa kredytowa) to sie w dupach przewraca.
    > Ale to tak na marginesie.

    Tak sie przyczytuje w ciszy i mysle sobie, ze to co pisze Lucas, Robercik i
    Ty w sumie jest sensowne pod wzgledem, ze nikomu nic do tego jak kto lubi
    mieszkac. Nie mniej jednak, jezeli pokusimy sie na wlasny uzytek ocenianie
    tego to niestety ale M i Boombastic ma racje. Prawde mowiac znam
    niewspolmiernie malo osob ktore faktycznie bardzo chwala sobie takie panele,
    no chyba, ze jest to (przepraszam) rynek wiejski. Choc sam z koniecznosci
    pewnie niestety wykoncze panelami niektore pomieszczenia to bardzo mi sie
    podoba pojecie golegoleona 21 wieku.

    Podro.. TK