  • Data: 2010-06-23 21:28:41
    Temat: Re: Całkowity koszt domu pod klucz
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na102 pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Tak ,w Legalett są wykonane kanały z rur spiro które są zalane betonem ,to
    > taka jakby podłogówka :) IMHO moim zdaniem bardzo dobre rozwiazanie dla
    > nocnych prądożerców bo nie trzeba kombinowac z jakimiś buforami .Nie wiem
    > jak teraz, ale kiedyś podczas dłuższego pobytu w niemczech zauważyłem że
    > dość dużo budynków robiono na płytach w tym systemie

    A ja podchodzę do tego z rezerwą. Poczytałem trochę forum muratora i
    odchodzą tam jakieś szamańskie sztuczki. Tzn. jest jakiś gość, który ma
    podobno Legalett i prawie nie płaci za prąd. Dziwne jest, że przez
    ostatnie 6 laty wypisuje peany nt. Legalett.

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?24120-Lega
    lett-do%C5%9Bwiaczenia-mieszka%C5%84c%C3%B3w/page28

    To taka podłogówka, która w cudowny sposób jest lepsza niż podłógówka
    (na pewno droższa w instalacji).

    M.