  • Data: 2015-10-13 19:04:28
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 października 2015 18:38:44 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > węgiel: inwestycja piec+bojler+komin jakies 12kzł. Pomieszczenie do magazynowania
    wegla to 2kł/m2 a potrzeba z 8m2. Łącznie 28kzł.
    Demagogia.
    Kurier przywozi paletę z poworkowanym po 25kg węglem. Stawiasz to pod byle wiatą i
    28kzł odejmij od wyliczeń.
    Sąsiadowi mojej mamy tak zamawiałem- transport prosto ze Śląska- a i tak sporo taniej
    jak na lokalnym składzie. Worki papierowe, czyste, paleta ofoliowana, jak ktoś ma
    śmieciucha bez podajnika to można chyba wprost do kotła wrzucać bez rozpakowywania te
    worki z weglem.
    I nie przekonujcie mnie że można taniej, czyściej i bezobsługowo bo tam akurat gazu
    nie ma a PC do chałupy z lat 60tych nie bardzo sie nada.