  • Data: 2015-10-14 09:07:05
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.hewalex.pl/oferta/pompy-ciepla-powietrzew
    oda-do-co-cwu-chlodzenia/pompa-ciepla-powietrzewoda-
    pcco-split-13-kw.html
    > 13kW (a więc w sumie ogromna moc) za 25 tys. zł z instalacją (wg cennika na
    > stronie, bez "targowania" się).
    >
    > Dalej jest taniej:
    > http://www.hewalex.pl/oferta/pompy-ciepla-powietrzew
    oda-do-co-cwu-chlodzenia/pompa-ciepla-powietrzewoda-
    pcco-mono-10-kw.html
    > 10kW za 20 tys. zł. (j.w. bez targowania), choć ja do monobloków nie

    Może byś przybliżył czytelnikom,co określa oznaczenie mocy ciepła w przypadku pompy
    ciepa PW, zwłaszcza tych mniej markowych, bo obawiam się, że naprawdę wezmą na serio
    twoje argumenty. Zwłaszcza człowiek, który miał kocioł 'TEŻ' 20kw i mu przy mrozach
    -15 stopni ogrzał chałupę, bo kocioł MA 20 kw przy -15 stopniach :)

    Jak to jest z tymi pompami, że im człowiek więcej zaczyna czytać o nich, tym więcej
    'kłód pod nogi' :)

    pzdr
    Bogdan