  • Data: 2011-11-04 06:33:08
    Temat: Re: Charakterystyka pogodowa a przesunięcie ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli masz przez caly czas za cieplo (ale rownomiernie - tj. w nocy
    > 23, w dzien 23 etc) to przesun krzywa lekko w dol. Jezeli w dzien masz
    > 23, a w nocy 24-25 to musisz zmniejszyc krzywa (wspolczynnik
    > nachylenia).

    U mnie właśnie jest tak że w dzień zimniej w nocy cieplej ...

    Zmiana przesunięcia chyba trochę pomogła . Najpierw przestawiłem na
    -2 a dziś w nocy na -5 ...

    Zobaczę jak będzie teraz (to znaczy zapewne dziś i jutro bo
    bezwładność ...)

    Ale ciągle nie jestem zadowolony do końca , choć jest coraz lepiej ...

    Ale z tego co piszesz wynika że powinienem zamiast regulacji
    przesunięcia (z 0 na -2 a obecnie na -5) zmienić krzywą z 35 na 30 i
    wtedy za pomocą przesunięcia w razie zimna ustawiać dodatnie wartości

    Ale jeszcze zobaczę jak to będzie ...