  • Data: 2011-07-19 09:48:23
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: hk <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-19 08:35, Jarek P. pisze:

    > Użytkownik "hk" <h...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A to się daje odwrotnie???

    Na stronie www każdego producenta L-ek jakiego znalazłem były instrukcje
    montażu - zawsze daje się pierwsze dwa nadproża od zewnątrz "plecami do
    siebie" żeby jak najmniejsza powierzchnia przemarzania była. Górę upycha
    się styropianem. Wewnątrz na ścianach robi się U z dwóch L, bo mróz nie
    przeszkodzi. W zależności od tego ile idzie L-ek (ja mam mury 29 i 38cm,
    stosuje się z zewnątrz >>
    _||_ _|

    Ale u mnie robiły piwnicę i mury dwie różne ekipy i obydwie wiedziały
    lepiej.