  • Data: 2011-07-19 15:55:03
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:j01tm9$a9l$1@usenet.news.interia.pl...

    > Moi drodzy, jak gość po zawodówce potrafi wykonać instalację elektryczną,
    > to dlaczego miałby tego nie potrafić średnio rozgarnięty, wykształcony
    > człowiek? Wiem, że praktyka często czyni mistrzem, ale równie często
    > prowadzi do rutyny. Mało tego, może się zdarzyć, że zatrudnisz elektryka z
    > 30-letnim stażem, ale z wiedzą sprzed 30 lat. A jak zrobisz samemu, to
    > przynajmniej sam bierzesz odpowiedzialność za to co zrobiłeś. I jestem
    > pewien, że niejednokrotnie zrobisz lepiej niż cała rzesza fachowców. No i
    > kasa zostaje w kieszeni.

    Ciekawa teoria.
    Gość po zawodówce potrafi zrobić, a elektryk z 30 letnim stażem już nie :)
    Ja proponuję, żeby zlecić taką robotę chłopakom zza rogu co to cały dzień
    stoją pod sklepem chlejąc piwsko i nie mieli okazji nawet skończyć
    podstawówki, bo oni będą w tym przypadku najlepszymi specjalistami :D