    From: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Date: Wed, 27 Jul 2011 15:23:02 +0200
    <ivvdu2$eeu$1@news.onet.pl> <j00u9b$fb4$1@news.onet.pl>
    <j00unf$haq$1@news.onet.pl> <j01tm9$a9l$1@usenet.news.interia.pl>
    <j02ufj$1c4$1@news.onet.pl> <j037pq$49e$1@inews.gazeta.pl>
    <j03ctu$72q$1@node2.news.atman.pl> <j03jtg$98h$1@inews.gazeta.pl>
    <j04apd$nls$1@news.onet.pl> <j05uuu$rs5$1@inews.gazeta.pl>
    <j09g7t$c5o$1@news.onet.pl> <j0bbjj$58n$1@inews.gazeta.pl>
    <j0ck30$65m$1@news.onet.pl> <4e2b0088$1@news.home.net.pl>
    <j0htr7$68r$1@news.onet.pl> <j0j4hs$h0g$1@inews.gazeta.pl>
    <j0k55j$2bi$1@news.onet.pl> <4e2dcb9c$1@news.home.net.pl>
    <j0mub5$ce$1@news.onet.pl>

    W dniu 26.07.2011 19:42, janko walski pisze:

    > To Ty się wykręcasz kotem :)

    Kłamiesz.

    > Wali mnie to co Ty chcesz.

    No to wal się.

    > Twierdzę, że kłamiesz,

    Ty kłamiesz, bo nie przedstawiłeś dokumentacji. A wg. twoich własnych
    standardów - jak ktoś nie przedstawi dokumentacji, to kłamie.

    > bo znam branżę i
    > wielokrotnie poprawiałem po takich jak Ty.

    A ja wielokrotnie spotykałem się ze skutkami oszczędzania i kombinowania
    przez takich "zawodowców" jak ty.

    > "Wczonsajonce"
    > Bo widzisz teraz się liczy szybki serwis i szybko zarobione pieniądze.
    > W pewnym sensie to rozumiem i usprawiedliwiam.

    Czyli partactwo. Zawodowców.

    [ciach]

    > Nie zdajesz sobie nawet sprawy do czego ludzie są zdolni, aby tylko
    > zalegalizować samowolę i przepchnąć odbiory.

    Ale to są fachowcy. Zawodowo zajmujący się dokumentami. Czyli ludzie
    ponad podejrzenia - wg. twoich własnych kryteriów.

    > Bardzo często na odbiorach widnieją podpisy osób, które nawet nie
    > widziały budowy. To jest cała prawda.

    Zgubiłeś się - mowa była o _projekcie_ instalacji i błędach w nim.