    From: "janko walski" <j...@o...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Date: Wed, 3 Aug 2011 16:50:39 +0200
    <ivvdu2$eeu$1@news.onet.pl> <j00u9b$fb4$1@news.onet.pl>
    <j00unf$haq$1@news.onet.pl> <j01tm9$a9l$1@usenet.news.interia.pl>
    <j02ufj$1c4$1@news.onet.pl> <j037pq$49e$1@inews.gazeta.pl>
    <j03ctu$72q$1@node2.news.atman.pl> <j03jtg$98h$1@inews.gazeta.pl>
    <j04apd$nls$1@news.onet.pl> <j05uuu$rs5$1@inews.gazeta.pl>
    <j09g7t$c5o$1@news.onet.pl> <j0bbjj$58n$1@inews.gazeta.pl>
    <j0ck30$65m$1@news.onet.pl>
    <c...@h...googlegroups.com>
    <j0ht7i$3tb$1@news.onet.pl>
    <4...@z...googlegroups.com>
    <j0mtf0$smn$1@news.onet.pl>
    <c...@a...googlegroups.com>
    <j0uavm$co$1@news.onet.pl>
    <3...@b...googlegroups.com>

    Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:3975c159-8032-4e24-90d0-

    > Gdybyś się znał to wiedział byś, że takiego zapisu nie ma. A jaki jest
    > to Ci nie powiem bo zaraz mi odpiszesz, że właśnie o to Ci chodziło.

    Oczywiście, że nie ma zapisu, że nie wolnoi stosować zerowania, ale są
    zapisy, które nakazują robić inaczej.
    Ale T przecież to wszystko wiesz, bo to takie proste.

    > No tak.. tam gdzie się kończą argumenty zaczynają się wyzwiska. Po za
    > tym co tutaj pisać. Chcesz robić oddzielną gałąź nauki z prowadzenia
    > kabli na ścianach to Twoja sprawa.

    Jak widać Ty od pierwszej wypowiedzi nie posiadasz argumentów, ponieważ od
    pierwszej swojej wypowiedzi piszesz jakieś insynuacje, że nie umiem czytać i
    w ogóle jestem głupi.

    > ?? Teraz to ja się pogubiłem.. Co ma do tego Jacek B.? O co chodzi z
    > tą jego "postawą"? Jeśli dobrze zrozumiałem to co napisał Jacek to
    > raczej jest po Twojej stronie więc niby dlaczego jesteś tym zdziwiony?
    > Może napij się jakiejś melisy cy cóś?

    Nie chodzi mi o Jacka B lecz Zapinia, który także się podpisał imieniem
    Jacek.

    Pisze bzdury. Z resztą jak widać bardza się ich wstydził :)

    > LOL! fantasta...

    Nie fantasta tylko realista, stąpający twardo po Ziemi.
    W odróżnieniu od Ciebie ja znam te sprawy.