  • Data: 2011-03-31 13:48:21
    Temat: Re: Chwalę się...(a u kogos z was byli?)
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Amir" <S...@g...pl> wrote in message
    news:in1ubm$qoi$1@inews.gazeta.pl...

    > nie wiem jakich konsekwencji się boi, i dlaczego u siebie w Powiecie
    > podbija bez problemu.

    To się nazywa poświadczenie nieprawdy w dokumentach i grozi za to ileś tam
    lat więzienia.
    Nie dziwię się, że nie chce ci podpisać.

    > Czy znacie przypadek, wizyty takiego nadzoru i robienia problemów?

    U mnie nie byli i chyba papiery wydali po 3 dniach. W piątek oddane, w
    poniedziałek załatwione. Chyba nie mieli ochoty chodzić ale mogą przyjść.
    Nie namawiaj ludzi do fałszowania papierów po prostu.