  • Date: Sun, 14 Aug 2011 00:18:43 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    <j1un27$pp7$1@news.onet.pl> <j1uo8b$ure$1@news.onet.pl>
    <j1upof$536$1@news.onet.pl> <j1ur8t$a8s$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <j2130f$36s$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <j21at5$u36$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <j21dl7$8b4$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <j24268$ils$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4e46df60$1@news.home.net.pl>
    <4...@n...home.net.pl>

    W dniu 13.08.2011 23:10, quent pisze:

    > Przez pazerność bankierów normalna bankowość zmieniła się w lewicową.

    Że jak?????

    Wiele bzdur czytałem, ale póki co wygrywasz. Zobaczymy jak Mein Kampf
    wypadnie w porównaniu - tylko ciężko to gdziekolwiek znaleźć...

    > Nie da się tego zmienić ot tak. Trzeba zacząc od polityków. Lewica się

    A żeby zmienić polityków, trzeba zmienić i wyborców.

    > panoszy. Musi zmienić się rola państwa i sposób w jaki państwo
    > koegzustuje z bankierami.

    A konkretnie?

    > Wszystko mamy wywrócone do góry nagami. Małe kroki są potrzebne.

    A może jakieś konkrety?

    > Niezłym na początek byłoby zniesienie podatku dochodowego.

    Emmm... A jaki to ma związek z kredytami?

    Pomijając taki detal, że podatek dochodowy pozwala na odzyskanie części
    dochodów od tych pazernych banków...

    > A co to?

    Ludzie się umawiają, że coś jest warte coś. Zupełnie jak w przypadku np.
    muszelek czy złota.

    > Bankom. Chodzi o tę nieskończoną serię w procesie kreacji pieniądza.
    > To jest diabelski wynalazek.

    Podobnie jak VAT i telefony komórkowe.

    Wezwij egzorcystę.

    > Nie rouzmiem się. Kompletnie!!!

    Biedaku... Może spróbuj pisać oraz mówić wyraźniej i bardziej spójnie?
    Może wtedy siebie zrozumiesz?

    > Chodzi o zadłużenie państw.

    Ano są pozadłużane. Wzajemnie.

    > To co Kowalski robi ze swoimi pieniędzmi to jego sprawa.

    Tylko bez kredytów nie będzie miał pieniędzy na cokolwiek większego, np.
    dom czy rozkręcenie większej firmy.

    > Pisałem o skutkach polityki kreacji pieniądza z powietrza dla
    > przeciętnego Kowalskiego!!

    A jakie to są według ciebie skutki?

    > Nie mamy tylko ktoś ma. A to już jego problem. NIC nam do tego.

    Póki tobie się taki dach na głowę nie zawali, bo ktoś oszczędził.

    Jasne, że przepisy nie dają gwarancji ich przestrzegania, ale choć
    trochę partactwo się ukróca.

    > Volenti non fit iniuria

    Zanim zaczniesz szpanować łaciną, może naucz się czytać i pisać po
    polsku, hmm? Najlepiej jeszcze ze zrozumieniem tekstu...

    > Pod sąd z nim!
    > O co chodzi??

    Pod jaki sąd? Skoro nie będzie przepisów, które ci tak strasznie
    przeszkadzają...

    > Wystarczy bardzo dotkliwa kara.

    Patrz wyżej. Pomijam taki detal, że kara po szkodzie nie zawsze jest w
    stanie tę szkodę naprawić, nie uważasz?

    > Tylko, żeby to miało miejsce to potrzba silnego państwa. Dobrze

    Jesteś niekonsekwentny - chcesz silnego państwa _i_ jednocześnie
    awanturujesz się na jego prewencyjne ingerowanie w potencjalne
    niebezpieczne przedsięwzięcia. Może ustal swoje zeznania z tym tłumem
    głosów najwyraźniej buszujących w twojej głowie, hmm?

    > dofinansowanych służb. Aby to było możliwe Panstwo powinno być małe i
    > zajmowac sie tylko tym czym powinno a nie np. sportem czy kultura.

    Co ma sport i kultura do przepisów budowlanych i chroniących środowisko?

    > Ludzie są jacy są - to nasze prawo jest złe.

    Jacy ludzie, takie prawo.

    > Karmimy tych którym nie zalezy a dołujemy pracowitych.

    Histeryzujesz.