    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawostka - ile docieplenia?
    Date: Sat, 07 Dec 2013 10:22:04 +0100

    W dniu 2013-12-07 09:56, M. pisze:

    > Widzę, że nie przeczytałeś tekstu.

    No nie przeczytalem do konca. Szkoda czasu na straszenie. Jak zechce
    podobnych emocji to poczytam Maciarewicza z rownym prawdopodobienstwem
    prawdy.

    > Nowe normy są tak dobrane, aby dało się wybudować dom ze ścianą 1W.
    > Gdyby było minimalnie mniej, to już by się nie dało. I to o chodziło z
    > krytyką ceramiki.

    Ja pisze, ze wg. podawanych danych moja krytykowana sciana ma
    nieskonczony opor, bo w zaden sposob wyliczenia kosztow wentylacji nie
    sa prawdziwe dla mojego domu. Cala reszte rozumiem doskonale i nie
    zgadzam sie z zalozeniem, ze panstwo wie lepiej czy domy trzeba bedzie
    zburzyc. Sam sie zastanow nad tym i odpowiedz sobie na pytanie, czy
    latwiej jest docieplic istniejacy nawet gdyby co, czy latwiej jest
    zburzyc i postawic nowy. To kolejny z miliona tekstow jakich pelno w
    necie o wszystkim, a poczynajac chyba od sprzedawcow odkurzaczy Rainbow.
    Byl tu juz jeden od bory.

    Pozdro.. TK