  • Data: 2021-12-01 13:25:23
    Temat: Re: Ciepła, Francuska zima
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-12-01 o 12:19 +0100, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Może faktycznie warto pogadać jak baca z bacą. Ja nawet na juhasa się
    > nie nadaję, zgaduję tylko, że to początki hodowli.

    Początek jest właśnie newralgiczny, jeśli o genetykę chodzi. Te osobniki
    na zdjęciach, choć wizualnie bardzo przyjemne, zdają się nie posiadać
    zróżnicowanych cech. Niemal klony. Nie mówię, że coś jest koniecznie
    nie tak, bo to tylko zdjęcie w internecie i do tego o słabej
    rozdzielczości i zrobione po ciemku, ale na podstawie takiego zdjęcia
    natychmiast pojawia się kilka tematów do rozjaśnienia w ramach
    lokalnego wywiadu. Bo geny recesywne to zazwyczaj nic dobrego.

    Tutaj można zobaczyć fajne, zdrowe zróżnicowanie:
    https://twitter.com/soaysheep

    > Sprzedawca proponuje kotną owcę (bez opakowania). To chyba nie to
    > samo?

    Mój błąd. Poprawiam: sprzedawca proponuje potencjalnie kota w owczej
    skórze. Bo jaki koń jest, każdy widzi, a tu nie wiadomo czy na wiosnę
    nie wyjdzie szydło z worka. Lepiej zatem dmuchać na zimne i wziąć
    koniec języka za przewodnika, niż wpaść jak owca w kompot.

    Mateusz