  • Data: 2014-09-04 17:01:12
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-04 11:50, Ergie pisze:

    > Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Też mi odkrycie że 300l zapewni dłuższą kąpiel niż 150l :-)
    > Temperatura też będzie bardziej stabilna to oczywiste tyle że będzie
    > _niższa_.

    Tak, tak i według ciebie ta woda nigdy się nie nagrzeje?
    A jak jest już nagrzany i pobierze się z niego 150l wody do kąpieli to
    także będzie się nagrzewał 2 razy dłużej od zasobnika 150l?
    Wybacz, ale nie mam już sił walczyć z twoją tępotą.

    [ciach, brednie Ergiego]

    > Wyjaśniałem już kilka razy, ale aby to zrozumieć trzeba znać choć
    > podstawy fizyki i matematyki:
    >
    > Mamy dostępną moc P aby wodę w zasobniku 150l nagrzać do temperatury
    > T0 + dT potrzeba czasu t, aby do tej samej temperatury nagrzać wodę w
    > zasobniku 300l potrzeba czasu 2t.

    Tak, tak i każda osoba podczas kąpieli zużywa 150l wody w przypadku
    korzystania z zasobnika 150l lub 300l jeżeli korzysta z zasobnika 300l?

    > No to skoro już to do Ciebie dotarło to przeproś i nie pisz więcej.

    Widzę, że do ciebie to w ogóle nie dotrze, dlatego rezygnuję z dalszej
    dyskusji, bo z twoją głupotą trudno jest polemizować.

    > W ten że najpierw zagrzeję pierwszy zasobnik i już wtedy będę miał
    > cały zasobnik ciepłej wody.A w zasobniku 300l woda będzie dopiero letnia.

    Bzdura.

    > Jakiego znowu błędu skoro po raz drugi przyznajesz mi rację?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Nie dość, żeś głupi to jeszcze narcyz i kłamca :)