  • Data: 2014-09-05 08:07:12
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 4 Sep 2014 05:43:04 -0700 (PDT), k...@g...com

    > czyli dobrymi miejscami do rozwoju są baseny, baseniki ogrodowe, stawy,
    > glinianki, kałuże, jeziora, wolno płynące rzeki i zatoki na nich.
    > Oczywiście latem bo wtedy ludzie się kąpią.

    Po pierwsze to wykaż która płynąca czy nawet stojąca woda w PL (pomijam
    naturalnie baseny kąpielowe gdzie woda jest sterylizowana w obiegu
    zamkniętym a i tak ma raptem 32sC) ma więcej jak 25sC i co w tych miejscach
    tworzy z tej wody AEROZOL.

    Czy do ciebie w końcu dotrze, że sama zawartość bakterii w wodzie nie jest
    szkodliwa? Stojąca, płynąca czy nawet lejąca się do wanny woda nie jest
    problemem. Ale mnóstwo osób ma prysznice w domach ze słuchawką potrafiącą
    tworzyć "mgiełkę" (sam mam taką, aczkolwiek nie używam), albo z biczami i
    innymi pierdołami, które już służą ew. infekcji.

    > I przy takim ogromnym zagrożeniu w Polsce rocznie
    > na ponad 30 milionów ludzi choruje 20.

    Dlatego że są normy i w większości wypadków są, chcąc-niechcąc, spełniane w
    takim stopniu, że zagrożenie nie występuje powszechnie.

    --
    Pozdor Myjk