  • Data: 2014-09-05 10:48:55
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tak, tak i według ciebie ta woda nigdy się nie nagrzeje?

    Nagrzej ale _później_ i o tym od początku piszę. Rada ta sama co zawsze
    mniej pisz, więcej czytaj i dużo więcej myśl.

    > A jak jest już nagrzany i pobierze się z niego 150l wody do kąpieli to
    > także będzie się nagrzewał 2 razy dłużej od zasobnika 150l?

    Jak wyżej więcej czytania a mniej pisania - od początku pisałem wyraźnie o
    _pierwszym_ nagrzaniu i czasie czekania na ciepłą wodę.

    > Tak, tak i każda osoba podczas kąpieli zużywa 150l wody w przypadku
    > korzystania z zasobnika 150l lub 300l jeżeli korzysta z zasobnika 300l?

    Nie pogrążaj się jeszcze bardziej dyskutujemy o pierwszym nagrzaniu wody.
    Wygłupiłeś się zarzucając mi pisanie bzdur a wyszło na to że nie masz
    pojęcia o czym dyskutujemy, więc jak wyżej mniej pisania a więcej czytania!

    > Bzdura.

    Szkoda że tak krótko - skoro odkryłeś jakieś nowe prawo fizyki to napisz coś
    więcej może dostaniesz nobla.

    Pozdrawiam
    Ergie