  • Data: 2017-12-30 17:54:20
    Temat: Re: Co jest lepsze w grzaniu?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To w końcu, który miał rację?
    żaden. ważne jest to, co powoduje że grzejniki robią się ciepłe. gaz,
    węgiel czy prąd? miałem wszystkie typy grzejników i wnioski mam takie.
    żeliwniaki - chyba tylko do węgla. blaszane - pomyłka, bo rdzewieją
    bardzo szybko. aluminiowe - nadają się. nadają się przedewszystkim tam,
    gdzie zależy Ci na szybkim nagrzewaniu i niskiej temperaturze pieca. im
    wyższa temperatura - tym cieplejsze spaliny idą do atmosfery. Ja mam
    przewymiarowane, za dużo aluminiowych grzejników i mikroskopijne
    rachunki za gaz

    ToMasz