  • Data: 2017-12-30 20:36:58
    Temat: Re: Co jest lepsze w grzaniu?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 grudnia 2017 20:31:00 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > A co ten pipsztyk właściwie reguluje? To znaczy co mierzy i czym steruje?

    To jest taki ło:

    http://www.ogrzewanie.pl/regulator-temperatury-aurat
    on-3000-dual-sensor-przewodowy.html

    Mierzy temperaturę powietrza na wysokości około 1,5m. Ma też opcję
    mierzenia temp podłogi (nawet zakopałem czujnik) ale póki co nie korzystam.
    Jak wywącha, że jest chłodniej niż powinno, to robi PSTRYK i zamyka
    przekaźnik, a tenże przekaźnik puszcza napięcie na przekaźnik w pompie
    ciepła i pompa zaczyna bulgotać. Ot i wszystko.

    > No mam, nic na to nie poradzę. Po latach badań praktycznych oraz
    > studiów teoretycznych mógłbym to przelać w jakiś algorytm w jakomś
    > języku, co się nimi z komputerami gada. Ale mi się nie chce.

    A nie lepiej uskutecznić regulator pogodowy z czujnikiem zewnętrznym? :>

    L.