  • Data: 2017-12-30 20:38:04
    Temat: Re: Co jest lepsze w grzaniu?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan ToMasz napisał:

    > TAAAk! w starym mieszkaniu miałem firanki. jak piec odpalał na zimnym
    > mieszkaniu, to firanki "wjuchały" (poruszały się całkiem mocno pod
    > wpływem powietrza "pompowanego" przez kaloryfer

    A także były widoczne na ścianach starych mieszkań smugi kurzu biegnące
    w górę od grzejników. Widomy ślad jak gorące (i brudne) powietrze
    zapindala do góry. Teraz tego już nie ma, ani wjuchających firanek, ani
    osmalonych ścian przy kaloryferach. Znak, że radiacja zwiększyła swój
    udział w grzaniu wobec konwekcji.

    --
    Jarek