  • Data: 2016-04-24 00:13:01
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-23 o 15:59, Adam Sz. pisze:

    > Mam mase narzedzi i te 12m sciany to jest nic :) Ty Maniek nie masz chyba dwoch
    > lewych rak, wiec dziwie sie, ze dziwisz sie, na co komu 12m sciany w garazu.

    Ja sie nie dziwie, tylko pytam. Nie ma zadnego powodu zeby krytykowac
    sposob organizowania sobie domu. Jesli chodzi o mnie to mam jedna szafe,
    szafke warsztatowa z narzedziami i ciagle w planach stol warsztatowy,
    ktory niby powinien byc, ale nabieram watpliwosci czy ja co kolwiek przy
    tym bym robil. Moze przychodzi z wiekiem. Nie wiem. Pewnie kupie, ale
    raczej dla dzieciakow.
    W garazu poza szafka przechowuje na scianach dwa rowery. Trzy stoja pod
    tymi dwoma. Jest tez quad, sprezarka 100L, myjka, kosa spalinowa i
    kosiarka. Troche drewna do kominka i pare innych gratow, jak np. silnik
    do bramy do zamontowania w planach od kilku miesiecy, szpadel, grabie,
    lopate, nawoz do trawy... W szafie sa plyny eksploatacyjne do
    samochodow, spawarka, przylbica, dwa opryskiwacze, jakies pistolety do
    malowania, elektrody, zarowki do samochodow, piana aktywna, pianownica
    do myjki, wiertla, no i jakies tam super wazne rzeczy. W szafce
    warsztatowej klucze, ogolnie narzedzia, elektronarzedzia i tyle. Nic
    wiecej w garazu nie trzymam. Narty, buty narciarakie, kijki, kaski,
    namiot, trzymam w kotlowni. Nie mam potrzeby trzymania czego kolwiek w
    garazu.
    W tym roku sa doplaty do fotowoltaiki. Poniewaz nie mam miejsca na dachu
    domu na panele, to obok postawie wiate z dachem na panele. Narzady
    ogrodowe i rowery wyladuja zapewne w wiacie. Przyda sie tez na jeszcze
    jeden samochod do pracy. To wlasciwie tyle. Dzis nie wiem co mialbym na
    tych scianach trzymac. Fakt, ze kiedys wiecej grzebalem, ale tez
    samochody byly inne.

    Pozdro.. TK