  • Data: 2016-04-25 15:32:37
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-25 o 14:36, Kżyho pisze:

    > Popieram. Też lubię widzieć od razu gdzie co mam. A tak to otwieranie
    > różnych szaf i szukanie.

    Wszystko zalezy co sie robi. Jak sie duzo majsterkuje to wygodniej miec
    wszystko na oku. A jak garaz sluzy do trzymania samochodu to nie widze
    sensu trzymania wszystkiego na zewnetrznych polkach. A jak znam zycie to
    na polkach po czasie zaczyna tylko przybywac. Polki zaczynaja
    przypominac obraz po trzesieniu ziemi i pozniej i tak nie mozna niczego
    znalezc w gaszczu wszystkiego.

    Pozdro.. TK