  • Data: 2016-04-25 17:47:07
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 15:32:32 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wszystko zalezy co sie robi. Jak sie duzo majsterkuje to wygodniej miec
    > wszystko na oku. A jak garaz sluzy do trzymania samochodu to nie widze
    > sensu trzymania wszystkiego na zewnetrznych polkach. A jak znam zycie to
    > na polkach po czasie zaczyna tylko przybywac. Polki zaczynaja
    > przypominac obraz po trzesieniu ziemi i pozniej i tak nie mozna niczego
    > znalezc w gaszczu wszystkiego.

    Dokladnie tak samo bedzie z zamykanymi szafami - tyle, ze w zamknietej szafie
    nie bedzie sie juz wcale dalo nic znalezc w gaszczu gratow :))
    Szafa daje rzeczywiscie jedynie ochrone tego, co w niej jest przed kurzem.
    Pozatym miesci tyle samo gratow co regal ale jest duzo mniej wygodna w
    uzytkowaniu (raz, o czym juz mowilismy, ze nie widac co jest w srodku odrazu,
    a dwa - ze przy regalach masz tez dostep z obu bokow polek - szczegolnie przy
    regalach takich systemowych, gdzie uzywa sie duzej ilosci raczej krotkich
    polek (~80cm) rozmieszczonych na roznych wysokosciach). Dlatego tez zalezy mi
    na polkach opartych na wspornikach, a nie na regalach, jakie mozna kupic
    czesto w marketach (cztery nogi i pomiedzy polki), bo to tez jest mniej wygodne
    w uzytkowaniu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.