  • Data: 2013-04-06 23:48:28
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2013 21:00, Ikselka pisze:

    > Przechodzę na twój język od tej pory: pier...ony chamie, nie przyznam się,
    > ponieważ moje zdziwienie twoją durną odpowiedzią, iż trzystuwatowy pobór
    > mocy generowany jest przez grzałkę w lodówce, było słuszne.

    Na początku w ogóle kwestionowałaś istnienie grzałki, kretynko.

    Ba! Twierdziłaś, że normalna temperatura w lodówce to temperatura
    niższa, niż temperatura krzepnięcia wody. A prawidłowa jest wyższa od zera.

    A woda zamarza nie na produktach tylko na parowniku.

    Poniżej zera masz w zamrażarce.

    > Od początku miałam watpliwości co do tego faktu i dlatego wyszła kwestia
    > istnienia/nieistnienia grzałki - na czym nie musze się znać.

    Jak się nie znasz, to zamknij swoją durną gębę.

    > Najmocniejsza grzałka do lodówki ma najwyżej 150 Watów. Gdzie pozostałe
    > 140, popieprzeńcu? Imputujesz, ze grzałka w lodówce ma tyle mocy, co 3

    Pomijając taki detal skąd wzięłaś te 150W, głupia kurwo, to uwzględnij
    inne komponenty mogące jednocześnie działać.

    > stuwatowe żarówki? G...no prawda, a jesli tak, to idiota kupuje taką
    > lodówkę, chamie.

    Zapoznaj się z dokumentacją techniczną, szmato, a na razie spierdalaj.

    *plonk*