    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Newsgroups: pl.rec.dom
    <kjmm1h$2u3$2@news.dialog.net.pl> <kjmn45$ohe$1@node1.news.atman.pl>
    <kjn9g5$bq0$4@node1.news.atman.pl>
    <1962680jk8f8g.1gz6el6lhwnpy$.dlg@40tude.net>
    <kjnf7b$t1u$1@node2.news.atman.pl>
    <s5tr8vzqdwtv$.10cb22ky0jsvl.dlg@40tude.net>
    <kjngdd$u6b$1@node2.news.atman.pl> <kjq0cq$i8d$1@news.dialog.net.pl>
    <kjrj4t$ois$1@node2.news.atman.pl>
    <aubz1j39o6og$.1j1n4n0hzercl$.dlg@40tude.net>
    <kjrvav$2hg$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 7 Apr 2013 16:26:54 +0200

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 16:20:14 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    i-samsung-da4700139b,735-DH-0061.html

    > [ciach]
    >
    > O, dobrze że tutaj jeszcze filtrów nie uaktualniłem, bo jeszcze ktoś by
    > się dał tej pustej blond-główce nabrać.
    >
    > Otóż tę stronę wypełniała jakaś inna głupia jak ty pipa i popełniła błąd.
    >
    > Na wszystkich innych stronach, kwintesencjo odmóżdżenia, ta sama grzałka
    > ma prawidłowo podaną moc 280W - czyli biorąc pod uwagę systemy sterujące
    > akurat się zgadza z tymi zarejestrowanymi 290W.
    >
    > Popatrz tu:
    > http://www.recambios.nom.es/producto/da4700139b-heat
    er-defrost-w-pjt-280w-240v
    > http://www.betrolkft.hu/kesztermekek/haztartasi-gep-
    alkatresz/kesztermekek/hutogep-alkatresz/kesztermeke
    k/egyeb/kesztermekek/samsung/da4700139b-samsung-rl33
    -hutogep-alkatresz-futobetet-elparon-levo-280w.html
    > http://www.piese-accesorii.ro/produs/da4700139b-heat
    er-defrost-w-pjt-280w-240v

    > Zresztą popatrz sobie na parametry innych grzałek z tej twojej strony:
    > http://m.north.pl/grzalki-rozmrazajace/48120.html
    >
    > Wszędzie jest to okolica 100-300W. Ten Samsung taki cudowny, że
    > potrzebuje TYSIĄC RAZY mniej energii, hmm?
    >
    > Ale żeby to zauważyć, trzeba mieć w głowie rozum, a nie blond-budyń, jak ty.
    >
    > No, a teraz grzecznie odszczekuj, blond suko, odszczekuj!

    > Nie. Ten system ma roztapiać już istniejący szron.

    Ten, którego w twej lodówce nie ma ani grama od dwóch lat, głupolu? Te pół
    kilo znaczy? Chamie?