  • Data: 2013-04-08 14:59:11
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-08 13:21, Ikselka pisze:

    > Nie ma mowy o MOJEJ kompromitacji - to, że nie spotkałam się z grzejącymi
    > lodówkami i trzeba było mnie przekonać, ze ona naprawde istnieją, nie jest
    > niczym zdrożnym. Wolno mi się dziwić.
    > Gdybym tylko się z takimi spotkała, na pewno nie kupiłabym (zawsze pytam o
    > szczegóły techniczne, jak dotąd coś mnie jednak odstraszało w ogóle od
    > wszystkich lodówek no-frost i widzę, że słusznie, zawsze kupuję zwyczajne
    > lodówki, które opróżniam i myję co trochę oraz dbam o cyrkulację i
    > szczelność i do tej pory nie zdarzyło mi się, aby wewnątrz były widocznie
    > oszronione.

    Dziwić może się każdy, Ty jednak się nie dziwiłaś, tylko w chamski
    sposób próbowałaś wytknąć "niewiedzę" koledze. Że zacytuję:
    "Proponuję zapoznać się z zasadą działania lodówki oraz tym, skąd się w
    niej ciepło bierze"
    Czy to są słowa zdziwienia?
    Nie, to jest chamski, uszczypliwy komentarz. Nie dziwię się, że kolega
    zareagował tak, jak zareagował.

> [...]
    > i słusznie, dlatego założył ten wątek. Jeśli się liczy zużycie energii w
    > domu, to pilnowanie np aby gasić światło w nieużywanym pomieszczeniu i
    > równocześnie kupowanie lodówki, która zużywa DODATKOWO tyle, co 3 STUWATOWE
    > żarówki (co oznacza równoważnik oświetlenia TRZECH pomieszczeń!!!),
    > świadczy o ogromnej ignorancji lub rozrzutności przynajmniej. Zapewne
    > kupując swoją lodówkę nie spytał w sklepie, w jaki sposób dziala w niej
    > funkcja no frost - stad jego zdziwienie że lodówka pobiera mnóstwo
    > DODATKOWEJ energii - i słusznie się dziwi...

    Pisałem już chyba, żebyś nie brnęła w to dalej, bo się kompromitujesz.
    Myślisz, że taka grzałka jest w lodówce włączona non stop? Czy może
    włącza się raz na kilka/kilkanaście godzin na bardzo krótki okres? Ile
    prądu może pobrać taka grzałka w ciągu miesiąca? 1 kWh? To jest to Twoje
    mnóstwo DODATKOWEJ energii? Porównywanie grzałki do 3 żarówek nie ma
    najmniejszego sensu.

    Wspominałaś gdzieś, że uczyłaś dzieci - mogę spytać czego?

    Pozdrawiam,
    MW