  • Data: 2012-06-26 10:23:54
    Temat: Re: Co robic dalej?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lucky napisał:
    > To moze juz lepiej folia, tylko jak to szczelnie polaczyc z papa
    > wystajaca spod scian?

    No to skoro masz posadzkę o 60 cm nad gruntem, to problemu nie ma...
    Rozważyłbym całkowite odpuszczenie sobie folii...
    Wiem, że to niepoprawne politycznie stwierdzenie, ale pomyśl skąd ta
    woda ma się tam dostawać??
    Przecież nawet marketingowcy nie przeskoczą praw fizyki i woda do góry
    nie popłynie NIGDY... a podciąganie kapilarne jest tak minimalne, że
    można pominąć, zwłaszcza że by ono zaistniało potrzebne są ściśle
    określone warunki, których w podsypce i chudziaku nie ma...

    Ja u siebie dałem folię i sam nie wiem, czy był to dobry pomysł. Papy
    nie dawaj, to kompletna pomyłka :-)...

    pozdrawiam
    Robert G.