  • Data: 2012-06-25 22:19:42
    Temat: Re: Co robic dalej?
    Od: Lucky <l...@n...ocm> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/06/2012 07:39, Robert G wrote:

    > Mówisz o pozostawieniu domu na dwie zimy... no fajnie, ale nie wiemy co
    > Cię tak naprawdę blokuje z tymi postępami prac... Brak środków
    > finansowych, czy brak czasu, czy brak determinacji w posuwaniu sprawy do
    > przodu? Czy może wszystko na raz...

    Dzieki za obszerna odpowiedz. Z ta przeprowadzka to jest tak, ze teraz
    mieszkamy za granica i budujemy dom zdalnie :) Obecnie kasa jest, ale
    niedlugo sie konczy i bedziemy potrzebowac jeszcze ze 2 lat aby moc
    myslec o powrocie. Plan jest taki: teraz (tzn 2 lata) robimy tyle ile
    sie da, potem przez miesiac mieszkamy u tesciow i w tym czasie konczymy
    parter. Potem wykanczamy gore.
    Tak wiec w pospiechu nie ma bo i tak predzej czy pozniej zablokuje nas
    brak kasy. Teraz mysle tylko co moge zrobic samemu przez tydzien lub co
    moze robic ekipa ze mna przez tydzien. No i jak zabezpieczyc to co juz jest.
    Dzieki za pomoc,

    ps. Z ta papa ta juz sam nie wiem. Dom jest na lekkim spadku (moze ze
    20cm na szerokosci domu), posadzka wyniesiona jakies 60 cm ponad teren.
    Czytalem troche opini o tej papie i z kazda sa problemy. To moze juz
    lepiej folia, tylko jak to szczelnie polaczyc z papa wystajaca spod scian?