    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 29 Nov 2015 08:34:23 +0100

    W dniu 2015-11-27 o 16:00, Budyń pisze:

    > korwinistyczne myslenie zapomina kompletnie o tym ze zyjemy w społeczeństwie, a nie
    pojedyńczo w puszczy.

    Powiem krótko: "pier.....nie" komunistyczne.

    > Nie wiem , moze korwinisci optują za tym zeby ogrodnik leczył zęby, lekarz zajmował
    sie urbanistyką. Ja takich pomysłów nie mam.

    "Czasami ogrodnik potrafi być lepszym stomatologiem niż niejeden
    stomatolog".
    Może nie ten przykład, ale znam wielu świetnych elektroników czy
    informatyków, którzy nie skończyli żadnej szkoły kierunkowej.
    Znam elektroników po szkole elektronicznej i studiach, których przerosło
    podłączenie przewodu do wtyczki czy do pompki CO.
    Znam architekta, który nie umiał przenieść sił jętki na identyczne, dwie
    sąsiednie belki stropowe i stwierdził, że wykonanie schodów w tym
    miejscu jest absolutnie niemożliwe, bo trzeba by było wyciąć kawałek
    jętki. Przyszli robole bez szkoły i pokazali panu architektowi jak takie
    rzeczy się robi.
    Znam gościa, który ledwo co skończył szkołę zawodową, zaprojektował
    sobie samemu piękny dom oraz całe otoczenie, które świetnie współgra z
    tym domem. Architekt był mu potrzebny tylko po to, żeby przybić pieczątkę.
    Takich przykładów mógłbym wymieniać jeszcze długo.