    From: shaman <g...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Coś dla czekających na prąd - bardzo długie
    Date: Wed, 30 Nov 2011 04:09:43 -0800 (PST)

    On Nov 30, 12:52 am, Adam <a...@g...com> wrote:

    > U mnie na slasku - vattenfall (ktory juz swoja droga zostal sprzedany)
    > - zlozony wniosek o przylaczenie w pazdzierniku - jakos nie minelo
    > wiecej niz 6 m-cy i stala skrzynka z pradem. Musieli przekopac 200mb
    > do najblizszego trafoka i dalej postawic 3 slupy. Szybko dzialali bo
    > szykowalo sie tu pare budow. Ponoc tak szybko poszlo bo uznali to za
    > rozbudowe sieci a nie budowe nowej i przez to troche biurokracji
    > omineli. Tak czy siak prad to bylo u mnie wypisanie jednego wniosku,
    > zero ponaglen, zero telefonow i pism - po niecalym pol roku zadzwonil
> [...]

    U mnie podobnie. Też Śląsk i Vattenfall. Prąd docelowy podłączyłem
    sobie zaraz po tym gdy ekipa zalała strop nad piwnicą. Ścian domu
    jeszcze nie było. Wcześniej brałem prąd od sąsiada. Prądu budowlanego
    nie miałem więc w ogóle. Numeru domu nie mam do tej pory bo mam w tej
    chwili dopiero SSZ ale dla Vattenfalla nie stanowi to żadnego
    problemu. W adresie wpisali ulicę i numer działki, przydzielili numer
    klienta i indywidualny rachunek do wpłat i gotowe. I tak powinno być.
    Po jakiego grzyba komuś numer domu - to absurd rodem z Barei. Mam
    nadzieję, że po sprzedaży Vattenfalla nabywca przejmie kulturę
    organizacyjną tej firmy i ich system informatyczny albo w ogóle nie
    będzie się wtrącał i zmieni tylko logo na wydrukach.

    Nie wiem jak jest gdzie indziej, ale jak budowlańcy zrobili krótkie
    spięcie (2 razy) to po prostu zrywałem plombę, zakładałem nowy
    bezpiecznik 25A i dzwoniłem na infolinię żeby przyjechał ktoś założyć
    nową plombę. I tyle. Po jakimś czasie przychodziła wiadomość, żeby
    wpłacić 38PLN za założenie plomby. Raz nie zdążyłem nawet kupić nowego
    bezpiecznika. Elektryk zadzwonił do mnie i uzgodniliśmy, że ukradnie
    zapasowy bezpiecznik sąsiadowi :) A ja jeszcze w ten sam dzień mu
    odkupię :) Zero problemów.

    Czasem sobie myślę, że obrona Częstochowy to był wielki błąd....

    PZDR
    Shaman