  • Data: 2015-03-01 15:53:55
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2015 14:58, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    artyk=691

    > Nie zrozumiałeś, tępaku.

    O! Nerwy Panu puszczają.
    Nie lubię chamów i ich języka, bo trudno mi się w tym odnaleźć, ale
    spróbuję.

    > Bredniami było określenie "takie same autorytety".

    Słuchaj chamski ćwoku.
    To były ówczesne autorytety i ludzie im wierzyli, podobnie jak obecnie
    ludzie wierzą "szczepionkowcom".

    > Upuszczanie krwi nie było poparte ŻADNĄ wiedzą.

    Było. Może prymitywną z punktu widzenia dzisiejszej nauki, ale to była
    wiedza. Być może przyszłe pokolenia naukowców podobnie będą mówiły o
    "zabobonie szczepionkowym".

    Szczepionki mają za sobą
    > wiedzę rzetelną - zasadę ich działania, testy oraz wieki praktycznych
    > badań.

    Są również głosy naukowców wskazujące na nieetyczne wykorzystywanie tej
    wiedzy.
    Ja nie zgadzam się aby w imię obecnie obowiązującej doktryny próbowano
    stosować faszystowskie metody i traktowano człowieka jak bydło.

    BTW upuszczanie krwi dłużej testowano i stosowano niż szczepienia.

    --
    niebieski