  • Data: 2015-03-07 20:44:58
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-06 o 12:29, FEniks pisze:

    > No ale to czysta fikcja, bo czego nie zaszczepimy, to będziemy leczyć
    > antybiotykami czy innym świństwem, więc to nie będzie taka "ewolucja
    > bez wspomagania". A chyba nie zostaniemy nagle przeciwnikami leczenia...

    No i proszę! Poszukując informacji o historii leczenia odry, natrafiłam
    na coś takiego:

    "Podjęte interwencje medyczne - z doniesienia w Przeglądzie
    Epidemiologicznych ,,Powikłania w przebiegu odry u dzieci leczonych w
    szpitalu miejskim w Radomiu w latach 1968 - 1973" wynika, że stosowanie
    antybiotyków o szerokim spektrum działania w okresie przedwysypkowym
    mogło przyczyniać się do zwiększania częstości bakteryjnych powikłań."

    https://szczepieniaodra.wordpress.com/czestosc-i-rod
    zaj-powiklan-odrowych/

    Ewa