    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ćwierć-inteligentny dom, PLC, ladder programming
    Date: Wed, 09 Sep 2015 23:33:54 +0200

    W dniu 09.09.2015 o 21:27, Budyń pisze:

    > abo posiada wiecej wbudownych mozliwosci sprzetowych in/out i wiecej pinow gpio,
    znaczy sie niewiele trzeba zeby dzialalo.
    > Brakowalo mi w zasadzie tylko przetwornika ADC i musialem dodac zewnetrzny.
    > Mam ich 3 i pol sztuki (upalilo sie troche od strony obslugi kamery - ale reszta
    dziala -nie robic zwarc :) ), rozne projekty prostych sterownikow na tym ladnie
    wychodzą.

    ja znam tylko arduino. Jeśli miałbyś chwilę wolnego czasu napisz o
    rozwiązaniach domowo - elektronicznych. To że rasberry ma więcej
    możliwości niż arduino, jest oczywistą oczywistością. tyle że arduino
    kosztuje 2 dolce, jest do niego masa rozszerzeń, i - jak na mój gust,
    możliwości przekraczają potrzeby stukrotnie.

    ToMasz