  • Data: 2015-12-06 21:00:35
    Temat: Re: Czas na zmiany w kotłowni
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-12-15 o 20:49, Irek.N. pisze:

    > Co to znaczy zasobnikami w odniesieniu do pieca gazowego?

    > Czyli technologia okrzepła i ceny się zbliżyły do siebie, to dobra
    > wiadomość.

    > No ale ten kondensacyjny masz mniejszy, może to jest powodem korzyści w
    > spalaniu?
    > Poza tym górna kondygnacja jest ogrzewana dolną - w jakimś tam stopniu.
    > Wiem o takim zjawisku, bo zwyczajowo mam u siebie pozakręcane kaloryfery
    > w środkowej kondygnacji (grzeje tylko jedna plafoniera w przedpokoju i
    > podłogówka w łazience - drzwi zawsze uchylone.

> [...]
    Zasobnikami c.w.u. 160l.
    To rozwiązanie bije na głowę wersję dwufunkcyjną.
    Zasobnik kup nierdzewny Viessmanna na allegro używany.Najlepiej
    dwupłaszczowy. Cena ok. 1300 zł.
    To rozwiązanie dożywotnie...:-).

    U mnie izolacja pomiędzy górą i dołem tudzież odrębne wejścia raczej
    podgrzewanie skutecznie eliminują.

    Remont w kotłowni to raczej latem...:-))).
    Zawsze tłumaczę znajomym,że ogrzewanie robi się latem zaś klimatyzację zimą.
    Nie wiem czemu uparli się żeby odwrotnie...;-).

    Powodzenia.

    z.