    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 21 Mar 2021 00:09:46 +0100

    W dniu 2021-03-20 o 23:51, Majka pisze:
> [...]
    pracują jednocześnie piekarnik el. (nie znam mocy) plus przepływowy podgrzewacz 1500W
    pod zlewem, plus czajnik 1700W plus zmywarka (nie znam mocy grzałki). I nigdy nie
    zastanawiałam się włączając urządzenia, czy korki wyskoczą, bo nigdy się to nie
    zdarzyło. Czy w taka instalację nie mogę wpiąć indukcji?
    > w szafce 'w ulicy' jest 3x25A
    > W domu mam w skrzynce bezpiecznikowej:
    > 25A/400v ; 10A ; 10A ; 16A ; 16A ; 16A ; 16A ; a także jakiś taki potrójny, jakby
    spięty ze złączonych trzech, ale tam nie ma info o amperach - to jest różnicówka?
    > W umowie z ENEA mam:
    > Grupa taryfowa: G11, Moc umowna: 11 kW, Typ zasilania: 3 fazowy, Zabezpieczenie
    przedlicznikowe: 25A
    > Czy te dane coś Ci mówią? Mogę mieć indukcyjna kuchnię?
    >
    > Resztę, wszystko to, co napisałeś o 1f vs 2f przeczytam jutro, dziś już słabo
    myślę, za późno w noc.
    > dobranoc,
    > Majka

    Różnicówka 3-fazowa zajmuje 4 pola, a różnicówka 1-fazowa zajmuje 2
    pola. Jeżeli jest to aparat 3 polowy to możliwe, że jest to wyłącznik
    nadmiarowo-pradowy 3-fazowy np. zabezpieczający siłę do kuchni. Możliwe,
    że masz siłę, ale może być schowana za szafkami.

    Najlepiej odczytaj co tam jest napisane na tym aparacie.