    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Date: Sun, 21 Mar 2021 07:55:48 +0100

    W dniu 2021-03-20 o 22:02, Majka pisze:

    > Właśnie to co piszesz kieruje mnie ku kotłom jednofunkcyjnym.

    pozwólcie, że się wtrącę. 2 lata temu wymieniliśmy u rodziców w PL
    kocioł 1-funkcyjny na 2 funkcyjny. nie podaje producenta (istnieje
    również na polskim rynku) opłaty spadły drastycznie. to zbiornik na
    ciepłą wodę pracując praktycznie ciągle generował dodatkowe koszty.
    obecnie jedyna niedogodność (?) to że na ciepła wodę w łazienkach (2) po
    dłuższym niekorzystaniu z c.w.u. trzeba poczekać do ok 5-15 sekund. przy
    korzystaniu z 2 łazienek jednocześnie (kabiny prysznicowe) czy z kranów
    w kuchniach praktycznie nie odczuwa się wielkiego spadku temperatury.
    moim zdaniem wybór nowoczesnego kotła 2-fukcyjnego (modulującego) jest
    bardziej korzystny finansowo.
    kotły na paliwo "stałe" sobie odpuść chyba, że uwielbiasz sprzątać ;-)

    wybór należy do ciebie i "specjalisty od wszystkiego" czyli zenka ;-)))

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!