  • Data: 2021-03-21 15:16:50
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 21 marca 2021 o 14:23:24 UTC+1 ToMasz napisał(a):
> [...]
    aniej-gotowac-wode-na-gazie-czy-w-czajniku-elektrycz
    nym-odpowiadamy.bhtml

    > daj spokój, to jest argument?
    >
    > ja wolę inny: kolejne wyliczenia:
    >
    > Najmniejszy zmierzony koszt zgotowania 1 litra wody wyniósł (garnek
    > zakryty):
    > Płyta gazowa: 4,61 gr.
    > Płyta indukcyjna: 5,45 gr.
    > Płyta ceramiczna: 7,45 gr.
    > https://jackiewiczowie.blogspot.com/2015/02/koszt-uz
    ytkowania-pyty-indukcyjnej.html
> [...]
    > to już nie ważne.
    > wspomniałeś o zdrowiu.
    > emisja co2 podczas wytworzenia 1kw energii
    > z prądu to 820gram
    > z gazu to 200gram.
    > Co Ty na to?
    > Gaz mamy z różnych źródeł, w tym transportowany z usa statkiem. raczej
    > drożej nie będzie. Prąd mamy z elektrowni węglowych, które na 100% bedą
    > miały kary za emisję co2, więc prąd będzie drożał bardziej niż gaz.
    > Co Ty na to?
    > Takie fakty latwo pominąć, ale to że filtr w okapie trzeba częście

    Kuchenki nie służą do wyścigowego gotowania wody a do gotowania, smażenia i
    podgrzewania jedzenia. Chciałbym zobaczyć wyliczenia nie dla litra wody a dla trzech
    litrów zupy pomidorowej, 3 litrów fasolki po bretońsku, 12 placków ziemniaczanych, 4
    schabowych itd. do rankingu można dołączyć wolnowar w którym nie dochodzi do
    przemiany fazowej wody w związku z czym jest niezwykle oszczędny w zużyciu prądu.
    Również szybkowar ze względu na krótki czas grzania da korzystniejsze zużycie nośnika
    ciepla w każdym sposobie grzania. Rozumie marketoidow co stworzą oszukańczy sposób
    przedstawiania że ich wyrób jest najlepszy. Ale ciężko mi zrozumieć ludzi którzy się
    na to oszustwo łapią. Czyżby aż tak głupi byli ze będą oceniali samochody po
    najwyższej liczbie jaka jest na szybkościomierzu?